Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 26, 2008

sedihnya....tak dapat p pendang!!

mengeluh pulak ke aku ni???
emmm....

mungkin takde rezeki aku kali ini...
tak pa la, aku redha.....
Allah merancang untuk memberi yang lebih baik dari itu....

aku juga kenalah merancang...
untuk masa terdekat ni
mesti fokus pd latest program ANDAI KAU TAHU...
makanan tak settle lagi, cenderahati entah kemana....
emm kena run ni...
jangan cepat melatah ya cik ej....

dalam pada tu...
kena prepare utk test...
labwork electronik....

minggu ni semua kena settle.......

pada bakal2 fasi yang akan ke MRSM pendang
tahniah dan selamat berjaya...
tinggallah kenangan indah disana...
moga semuanya berjalan seperti yang dirancang...amin...
pada semua penggerak Team Bounding...
minta maaf ya....Terpaksa tarik diri last minute..
disebabkan hal yang tak dapat dielakkan...

sedih tapi terpaksa...
kita hanya merancang...
Allah jua yang menentukan....


~aku redha~

0 comments: