Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 31, 2008

aku tidak kuat ya Allah...bantulah aku ya Allah....



Semakin aku ingin larii...


semakin kuat dia menghampiri...


semakin ingin cuba elak...


makin kuat dia memberontak...





aku tidak kuat lagi...


tidak kuat lagi Ya Allah...


aku tidak mampu untuk melawannya sendiri....


Ya Allah..bantu diriku ya Allah...


jangan kau biarkan diriku menentukan nasibku sendiri...


walaupun sesaat ya Allah....





"tidak Engkau membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya"..


ku yakin dengan janji mu itu ya Allah....


ujianmu ini untuk menguji kesabaranku...


kutahu....


namun ku tak mampu untuk bersabar tanpa taufiq dan hidayahMu ya Allah...


bantulah aku ya ALLAh...


aku hina Ya Allah..


aku banyak Dosa....


ampunkanku Ya Allah....





panjangkan umurku ya Allah..


moga aku dapat menjalani ibadat puasa ini dengan sempurna...


menyuci segala kotoran yang ada dalam hati ini...


meyembuhkan hatiku yang sakit kerana terlalu banyak noda2 hitam...


moga ramadhan ini akan melahirkan diriku yang suci dari segala dosa....


moga kudapat manfaatkan bulan ini dengan sepenuhnya....amin...
p/s sungguh2lah diri menyucikan dosamu...
sungguh2lah hati membersihkan segala noda hitam...
moga ampunan milikmu......amin......

0 comments: