Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 11, 2009

Temuduga lagi...??!!


Hari ini, merupakan hari jumaat yang begitu indah, aku seperti biasa, turun ke sekolah menghabiskan sisa2 kerja yang berbaki...hari isnin depan merupakan hari terakhir aku bekerja sebelum aku pulang bercuti ke semenanjung....

Terasa tidak sabar lagi untuk pulang, melepaskan rindu pada insan2 yang ku sayang, terasa nikmat kepulangan ku kali ini....namun saat 9.22 pagi aku menerima satu panggilan...
namun begitu belum sempat ku angkat, handphone aku dah kong!! aku lupa nak charge laaa....huhu

Pukul 11 lebih aku keluar lunch, kat sarawak kul 11.30 dah rehat kalau hari jumaat...
dalam perjalan pulang dari lunch aku merima panggilan dr abgku, mengatakan dia menerima panggilan dari pihak yayasan TAR...terkejut aku...kata abgku, yayasan dah call aku, tapi tak dapat...aku pasti, mesti yg tadi ( aku pakai dua handphone, hehe)....


Abg aku suruh aku call balik yayasan katanya berkaitan temuduga dermasiswa...
aku call...emmm terkejut jugak.. Subhanallah....Allah merancang begitu baik untuk ku...
aku telah mendapat panggilan temuduga untuk dermasiswa yayasan TAR pada 21 Disember ni, kebetulan aku balik, alhamdulillah, tima kasih ya Allah


Rakaman tima kasih buat Wan syu dan wana, kerana menolong akak mengambil cop TNC dan tolong post borang tersebut, jasamu hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya....
doakan akak dapat dermasiswa tu ok...

Pada adik2 ku yang masih menuntut, bagi dapat first class ok, nanti ptptn tak perlu bayar...
budget 2010.

"semoga hari itu berjalan dengan lancar, amin"

emmm....nak study apa ya utk interview?????
kebetulan berada di sekolah TAR dapat pulak interview TAR, huhu

2 comments:

Erin Rozaida Binti Mohd Ahnuar said...

salam...nak tanye ckt sal intrvw dermasiswa...:)..pe je ek soklan diorg tanye???sal TUnku Abdul rahman ker???isu2 semasa ke???

HaRiz^M said...

lupa lak dia tanya pasal apa...byk pada keluarga je rasanya...dapat interview ke...moga berjaya...