Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 4, 2009

MALASnyaaaa

Lama sudah tak update blog ni, nampak dah sesawangnya...huhu...
nak kata buzy, tak pun....malas kot....huhu
emmm menjalani rutin di sarawak ni...kadang-kadang membosankan jugak....
maklumlah TV pun tak der g kat umah sewa ni....
nasib la intenet ada, boleh gak chatting2, tgok facebook...hehe

Ramai kawan2 lain dah selamat dan bahagia menjalani cuti di rumah masing, tapi aku kat sini
kena turun ke sekolah, hanya dua minggu diberi cuti...apakan daya, ALLAH nak uji lagi...aku redha....aku sabar, lagipun banyak sangat benda aku belajar selama sebulan kat sini.....

Di sini, aku nak rakamkan terima kasih tidak terhingga, kepada, K.ZUE, K.NIZA, K.AZREEN, K.SHANTI, dan housemate aku..EDA dan SYU, akak2 kat sini semuanya baik2, tanpa mereka mungkin aku tidak sekuat ini...kata mereka, mereka juga pernah mengalami apa yang kami alami hari ini.....syukurku padaMU Tuhan, kerana telah mengutuskan mereka kepada kami....sungguh aku tahu ALLAH menyayangiku...

Apa yang aku rasakan sekarang ini, adalah kerinduan ku pada ayah dan ibuku....aku tahu mereka sangat sunyi dikampung tanpaku...bermula berdua, sekarang berdua kembali....

wahai ibu dan ayahku
anakmu akan kembali tidak lama lagi...untuk mengubat rindu di hati.....

Semoga hari2 yang akan berlalu, berlalu dengan pantas, kerana aku sudah tidak sabar ingin kembali ke tanah air ku, bumi kelantan yg aku cintai....
moga aku tetap sabar menghadapi hari-hari itu......

0 comments: