Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 6, 2009

Semoga saat itu....


semoga saat itu

tiba dalam keadaan aku betul2 bersedia,

semoga saat itu

tiba dikala aku sudah menyuci segala dosa,

semoga saat itu

tiba dalam aku mendapat keredhaan dariNYa,

semoga saat itu

menjadi titik mula kehidupan baruku dengan penuh tenang dan bahagiaaa....



Sesungguh saat itu penentu segalanya...

menutup sebuah cerita kehidupanku...

namun membuka sebuah cerita baru...

yang aku pasti....

jiwa ku mendapat ketenangan...



semoga saat itu...

aku mampu menggalas segala tangunggjawab...

banyak memberi dan menerima..

semoga aku tabah hadapi segalanya....



Semoga saat itu

dipermudahkan segala urusanku..

ameennn

0 comments: