Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 12, 2010

Rezeki datang tanpa diduga....


Tiada apa yang perlu aku ucapkan selain memanjatkan rasa syukurku padaMu Tuhan...
kerana sesungguhnya pertolonganMu itu datang dalam keadaan yang tidak pernah aku jangka....

penat lelahku tidak sia2, doaku dimakbulkanNya...terima kasih Tuhan..
kerana Kau masih memandangku, NikmatMu tiada batasannya, kasih sayangMu menjalar serata dunia...

Hari ini aku mendapat satu berita gembira, walaupun bunyinya agak biasa, namun penuh bermakna buatku, usahaku selama 4 tahun bergelumang ilmu di USM akhirnya berbaloi jua...pekerjaan yang aku impikan sudah digengaman...namun begitu HUTANG BELAJAR belum masih aku langsaikan...

Alhamdulillah, dengan keberkatan dan keikhlasan, akhirnya ada yang masih mahu memandang, sesungguhnya rezeki itu datang tanpa aku duga....
Semalam aku mendapat surat dari yayasan TAR, alhamdulillah...dugaan semasa aku menghadiri temuduga itu telah membuahkan hasil...aku menerima hadiah dari Yayasan untuk melunaskan HUTANG belajar aku dulu...
sungguh aku bersyukur...kerana ALLAh telah memilihku...
menjadi salah seorang insan bertuah...

Rezeki itu memang tidak diduga....

0 comments: