Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 16, 2009

Aku sudah cuba…namun aku masih tidak mampu….


Sudahku cuba Tuhan…
Namun aku masih belum cukup tabah untuk hadapi semua ini..,
Tolong aku Tuhan..
Aku tidak mampu bertahan…

Adakah ini akhirnya sebuah mimpi
Yang dulu begitu indah ku rasakan
Rupanya kenyataan ini
Ternyata begitu pahit untuk ku telan

Ya Allah, jika aku hambaMu
Yang teraniaya..
Maka kabulkan doa ku…
Jauhi la aku dari sifat hasad dan dengki…

Tuhan, aku hamba MU..
Kesihanilah aku….
Tolonglah aku di sini..
Kerana saat ini…
Aku begitu lemah..
Aku derita…
Aku sengsara…
Hanya Engkau dapat mengetahui
Apa yang terbuku dihati….

Ya Allah..
Aku ingin pulang…
Pulang di tempat dimana ada kebahagiaanku…
Aku sudah cuba untuk tetap berada di sini
Namun aku tewas dengan perasaanku sendiri…
Hatiku belum masih di sini…
Jiwaku kosong…
Senyumanku tidak lagi seperti dulu…

Tuhanku….
Bantulah hambaMu ini…
Aminnn.

0 comments: