Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 10, 2008

UCAPAN DARI SAHABAT....

kudahului dengan ucapan terima kasih, buat sahabat2ku yang sudi mendoakan kesejahteraan diri ini, sesungguh doa itulah yang kuharapkan, hadiah yang paling bernilai buat diriku...ku juga mendoakan kesejahteraan dan kebahagian untuk sahabat semua....

oleh kerana doa itu sangat bermakna untuk ku, jadi ku tidak mahu kehilangannya, jadi ku ingin tinggalkannya disini, semoga ianya akan terus menjadi doa untukku, sepanjang hayat hidupku...aminnn

dari sahabatku noor masnira, 23.59
Selamat hari Lahir ke-22 sahabatku norharizam bt abd majid, semoga kamu dipanjangkan umur, dmurahkan rezeki, dan dipermudahkan menjalani ibadah harianmu, semoga persahabatan kita, kekal sehingga akhir hayat kita..gud luck..:-)

dari sahabatku, f4p7, faiz, 00.08
Selamat hari Lahir, moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki....

dari sahabatku seperjuanganku Sajdah, 00.10
Ku hadiahkan salam sayang, bersama Al-fatihah yang penyayang, kukirimkan sesuci kasih, bersama Al-ikhlas yang suci bersih, istimewa untuk mu, moga rahmat Allah tetap bersamamu,selamat hari lahir sahabatku..

dari sahabat seperjuanganku GAYAH, 00.11
sahabat yg disayangi, ikhlas dari naluriku, aku rindu jiwa2 yg sering mendidiku,berkongsi masalah denganku, beselisih pendapat denganku, meniup semangat kepadaku, ku mohon padaMu ya Allah, Kau kuatkanlah ikatan ukhwah antara jiwa2 kami, kerana jiwa ini sentiasa menjadikan rindu padaMu tumbuh dalam perjuangan islam..Selamat hari Lahir ke-22 ej, salam sayang :-)

Dari Sahabat seperjuanganku Siti 'aisyah 06.49
sahabat, aku bangga melihatmu derita dlm perjuangan dari melihatmu gembira dalam kelalaian, aku bangga mendengar tangisanmu kerana pengorbanan dari melihat tawamu dalam pengkhianatan, aku bangga andai dikau mati dimedan kebenaran dari hidup dalam kesesatan,.kerana jgn lupa sahabat, muliamu bukan pada pangkat, dan harta, tapi krn islam..! selamat hari Lahir yg ke22 sahabatku (",) khas utk NORHARIZAM BINTI ABD MAJID.moga dirimu terus istiqamah!. ukhwah Fillah.

terima kasih sekali lagi, kepada sahabat2 ku yang mendoakan diri ini, kepada sahabat2 lain yg sudi mendoakan diri ini..tinggalkan komen disini ya, syukran.


P/s. ucapan tu telah di paste dari heponku, kerana tak cukup ruang utk disimpan disitu, jadi ku simpan disini, namun begitu, kepada sahabat2 yg bagi ucapan ditempat lain, tak dapatlah utk dipaste disini...hehe :-)


0 comments: