Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 5, 2008

TIME TO SPEED up!!

ALHAMDULILLAH...

habis sudah puasa, raya pun sudah...moga ada kesempatan untuk puasa 6, insyaAllah...
walaupan pelbagai rintangan untuk balik kampung hari tu, tetapi syukur sampai dengan selamat...dapat jugak tamrin balik kampung, hampir 12 jam dalam bus dari penang-kelantan,huhu...tima kasih ya pakcik2 bus, kerana very takecare about safety, betul la tu, biar lambat asal selamat...

Pagi raya ke empat, aku dah ada kat penang, huhu, sedih pun ada, takut pun ada, huhu, sebabnya aku ni boleh dikira org paling awal la kot, datang kat usm ni...huhu...

emm sebenarnya, tu semua tak penting, perasaan buat sementara waktu je, yang lebih ptg sebenarnya, aku sekarang ni dah berada di fasa terakhir semester 7, tak lama lg nak final exam,,,huhu...persediaan macam mn???tanya la diri sendiri..???....Bermaknanya disini, ni la sisa2 kehidupan kampus aku di usm, lepas ni tak da dahhhhhhhh....habis exam...balik kampung...latihan mengajar...lepas tu GRAD..insyaAllah....kalu hidup lagi...jejak la lagi kot usm ni...nak sambung master plak...kalu diizinkan Allah.....

Disebabkan aku dah berada di fasa terakhir ni, jadinya...kena la aku merancang, merancang untuk berjaya, bukan untuk gagal yaaaa....emmm walaupun ambik 3 paper je, dan hanya 2 paper je aku exam...tak bermakna aku boleh goyang kaki....assignment banyak oiiiii...tak cukup tangan cik dibuatnyaa.....

Dalam pada tu, aku jugak tengah berada dalam keadaan yang tunggu masa je nak resign, eheh bukan resign dari U deh, resign dari MPPUSM,emm jadinya lepas ni ada la plk PRK..tengah tunggu, tak sabar nak berkempen untuk adik2 pulak....jaga2.....huhu

kalu diikutkan, tanngungjawb tu memang la lebih dari masa yang Allah bagi...tetapi, apapun itu tetap tanggungjawab yg perlu dilaksanakan..tetapi sekadar termampu dah la....

semoga Allah permudahkan segala urusan...amin...


`tengah kelaparan~

0 comments: