Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, September 19, 2010

Hanya mampu mengandung airmata....

tatkala hati tiada lagi arah utk dituju..
tatkala jiwa ini tidak mampu menahan resah didada...
disinilah tempatku meluahkan rasa..
menjadi wadah utk aku berbicara...
moga ia menjadi doaku kepada yang ESa...
sungguh aku hanya mampu mengandung air mata...

Tuhan..
sudah hampir setengah tahun aku berjauhan dengan si dia...
si dia yang menjadi pelengkap kehidupanku..
yg menutup kelemahan dan auratku...
sungguh pada mulanya...
aku masih mampu...
mampu utk hidup seperti biasa..
seperti zaman bujangku dahulu kala..

Namun..
setelah 6bulan bergelar isteri pada si dia..
aku sudah tidak mampu Tuhan...
aku ingin sekali berbakti padanya
meluahkan cintaku padanya
memberikan segala kasihku pada sang kekasih...
tetapi...semua itu terbatas...
kerana aku berjauhan darinya...

Aku redha..dia pun redha...
namun kami tetap insan biasa..
punya kelemahan dan kekurangan..

Ya Tuhan...
permudahkan urusanku..
moga aku masih mampu hadapi saat sukar ini...
saat berjauhan darinya...
doakan kami...
doakan kami dapat hidup dan tinggal bersama.....

0 comments: