Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 12, 2010

Sudah terlalu lama....

Sudah terlalu lamanya kuabaikan blog ku ini...
bukan aku sengaja...
mungkin mood untuk menulis hilang seketika...
namun...
hari ni, rasa tidak tertanggung lagi...
perlu aku luahkan disini...
agar ringan beban dihati..

tidak pernah ku duga..
sudah hampir 9bulan aku berkerja...
bergelar guru biasa,,.
dari seorang dara..
sudahpun bergelar isteri...
terlalu banyak dugaan yang perlu aku lalui...
namun Allah sentiasa ada...

Walau berjauhan dengan suami,,
dengan keluarga...tapi hati aku perlu juga kuat...
kerana disini rezekiku...
pernah juga terasa bosan dengan semua...
namun apakan daya Allah itu lebih mengetahui....

Sudah terlalu lama rasanya disini...
sungguh..jika Allah izinkan
pasti aku mahu pulang...
suamiku memerlukanku disana..
semoga dia juga tabah
seperti mana aku disini,,,

inilah cita2ku
sejak aku dibangku sekolah lagi
inilah jalan hidupku
suratan Illahi untukku..
aku tidak mahu merungut
juga mengeluh,,,
aku tahu..
Allah juga tahu
aku mampu...
risauku cuma satu...
mampukah aku menjadi isteri solehah..
jika berterusan begini...
suamiku sayang..ku tahu engkau redha aku disini...
namun sebagai isteri,,aku perlu disisimu...
ya Allah..kuatkan hatiku...
semoga kami mampu hadapinya bersama2....

0 comments: