Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 16, 2010

Macam-macam dugaan datang.....

Ya Allah...
tak tertanggung rasanya dugaan ini...
sesungguhnya aku merancang...
kau jua yang menentukan...

Dalam meniti hari untuk pulang ke kg...
temuduga SPP pulak menyinggah..
ahhh aku keliru...
sememang aku sudah lama menunggu temuduga itu...

Sekali lagi aku diuji...
temuduga tersebut akan berlangsung pada hari cutiku...
terpaksa la tiket ku pada 21 mac aku BURN
dan terpaksalah aku pulang awal kesini...
belum puas melepas rindu...
tuntutan kerja buat aku terpaksa...
ooo dugaan...

Namun aku tahu, pasti semua ini ada hikmahnya...
aku yakin...
semuanya akan berjalan dengan lancar...
walaupun banyak lagi dugaan yang datang
yang tak perlu aku nyatakan...
tapi aku tahu..
Allah sedang menguji kesabaranku...
aku redha Tuhan...
semoga hari itu aku mampu melakukan...
dengan izinMu jua...
segalanya bakal berlaku....

0 comments: