Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, February 12, 2010

Rinduku tidak terbendung...

Terlalu pantas masa berlalu..
hingga aku lupa apa yang pernah aku lalui...
dan kini cuti datang lagi...
aku tidak mampu pulang ke kg..
kerana kekangan kerja yang berlambakan...

sungguh rinduku tidak terbendung lagi..
setiap hari menghitung hari..
ingin pulang bersama orang-orang yang kusayangi...
sungguh aku tidak sanggup berpanjangan begini..
keputusan sudah aku buat..
aku nekad tidak lama disini....

Setiap hari yang datang dan pergi sungguh bermakna bagiku...
baru ku tahu erti sebenar rindu...
aku tidak mampu untuk mengatakan tidak...
kerana fokusku terganggu...
fikiran ku sudah lama pulang..
hanya jasad masih disini
menanti hari dan tika..
tibanya saat itu 12.03.10...

Moga aku mampu bertahan...
mengharungi saat2 berjauhan
segala cubaan dan rintangan..
sungguh aku rindu....

1 comments:

amirshahreza said...

salam.. lain macam je tulisan sejak dua menjak,dah nak berakhir zaman bujang ke ..hehe.... yam