Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, February 28, 2009

Tidak aku pinta....


Dengan namaNya yang maha pemurah lagi penyayang....



Syukurku panjatkan, saat ini aku masih bernafas, diberi lagi pinjaman nyawa...



Dalam kekalutan yang buat aku lemas,

aku masih diberi peluang untuk melarikan diri seketika..

lari dari kekalutan di Kampung Selamat...

yang sememangnya menuntut seribu pengorbanan......



Tuhan...

tidak aku pinta berakhir begini....

tidak aku duga begini jadinya...

namun ku tahu...rencanaMu yang terbaik...

mana mungkin aku tidak merelakan...

kerana itu sudah ditakdirkan untukku....



Tuhan...

Masihkan Engkau sudi memandang hambaMu ini...

yang penuh dengan daki kekotoran....

kelam dengan kegelapan...

Masihkah Engkau sudi tuhanKu.....



Tuhan...

Berikan aku kesabaran...

menanti hari2ku....

meniti liku2 dugaan kehidupan ini....

Berikan aku keteguhan iman...

agar aku tidak terjatuh ke lembah paling hina...,

agar terpelihara aku dari fitnah dunia....



Tuhan....

tiada upayaku selain mengharapkan keredhaan dan keampunanMu....

aku yakin, kebahagiaan itu akan datang jika aku berserah padaMu yang menentukan.....



Tuhan............

tidak aku pinta....

tapi Kau tetap memberi yang terbaik untukku....

tidak ku sangka....

segalanya telah ditakdirkan untukku.......








0 comments: