Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 7, 2008

Balik untuk mencari keredhaan dan ketenangan....


Hari ini, hari terakhir aku berada di USM...

jika esk masih untuk aku....

aku akan pulang ke kampung....

pulang setelah 4 tahun bergelumang dengan cara hidup di USM.....

pulang ku mencari keredhaan kedua ibu bapa ku....

sebagai sandaran mencari redha ILLAhi....



Aku ingin bersifat dewasa...

matang dalam menilai buruk dan baik....

tanpa terlalu mengikut hawa nafsuku....


aku ingin berubah menjadi baik.....

kerana aku tahu....aku telah menganiayai diri ku sendiri.....

aku meletakkan diriku dalam keadaan kecelakaannnn....


Ya Allah....Engkaulah Tuhanku...

tiada Tuhan selain Engkau wahai Tuhanku....

aku adalah hambaMu,

aku cuba sedaya upaya untuk melaksanakan janji2 ku terhadapMu...

aku berlindung padaMu...

dari perbuatan jahat diriku sendiri.....

aku mengaku akan segala nikmat yang telah Kau kurniakan...

aku juga mengaku segala perbuatan dosaku

oleh itu Tuhanku....kurniakanlah keampunanMu kepadaku...

sesungguhnya tidak ada sesiapa lagi yang boleh mengampunkannya selain Engkau....

dan sesungguhnya Engkau maha pengampun dosa2 besar....


Tuhanku...tutuplah segala pintu maksiat buat diriku, sahabatku dan keluarga ku....

bukakanlah pintu pahala Mu seluas2nya buat kami....

sesungguhnya...kami mengharapkan keredhaanMu...

mengharapkan pertolonganMu...padaMu kami sandarkan harapan....

moga kami masih dalam pandanganMu...masih diberi hidayah dan petunjukMu....


~aku ingin pulang...menyuci dosa dan noda...moga masih punya waktu untukku...ameennnn~

0 comments: