Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 11, 2008

Terus SENYUM walau sakit dan perih DIUJI....

Mahasuci Allah, segala puji bagiNya...
kerana kasih sayang dan rahmat Nya aku masih lagi mampu
untuk bernafas....

hatiku terdetik untuk mencoret sesuatu disini...
setelah hari ini kulalui pelbagai peristiwa....

kukira aku sendirian....

tapi aku silap...

ALlah bersamaku...

sahabat2 bersamaku.....

kukira aku sahaja yang merasai...

sekali lagi kusilap...

sahabat2 lain juga merasai.....

hanya cara yang berbeza...

tapi hakikatnya tetap sama....


kuhampir putus asa...

tersungkur hina...

namun Allah sedarkanku kembali....

bahawa Dia masih menyayangiku...

masih mengingatiku....

walau aku sering lupa padaNya.....

Dia masih sudi mengujiku...

masih sudi memberiku pengajaran....

masih mahu mendengar rintihanku....

kerana itu aku mesti tetap SENYUM

dan terus SENYUM....

REDHA dan terus REDHA,

walau sakit, walau perih sekalipun....


ya Allah....

moga segala kesakitanku itu...

penghapus dosa2 ku....

semoga segala urusanku dipermudahkanmu....

semoga segala UjianMu itu mampu kuharungi

dengan sabar dan menambah takwa padaMu...

semoga diriku tergolong dalam golongan yang diredhaiMu....amin.....



0 comments: